Prawie dwie trzecie małych przedsiębiorstw we Francji nie posiada swojej strony internetowej. Dokładnie przyznaje się do tego ok.62% z nich zgodnie z ankietą przeprowadzoną w lutym tego roku. Pod tym względem Francja jest znacząco opóźniona w stosunku do pozostałych krajów Europy.
Powodem jest przeciążenie firm własną działalnością oraz - co może bardziej istotne- nieświadomość znaczenia Internetu. Większość właścicieli małych firm postrzega stronę internetową jako jedynie dodatkową reklamę. Nie zdają sobie oni sprawy z tego, że ok.41% Francuzów w celu znalezienia informacji o usługach w pierwszej kolejności przeszukuje Internet.
Taka sytuacja daje duże możliwości współpracy firm francuskich z programistami tworzącymi strony internetowe na odległość, ale niższym kosztem niż programiści krajowi. Na razie pod tym względem z ofertą wychodzą głównie programiści z północnej Afryki. Ale na tym nie musi się skończyć, gdyż potrzeby francuskiego rynku są wciąż ogromne.
Francuscy informatycy wyższe koszty swoich usług rekompensują towarzyszeniem klientowi i kształceniem go na miejscu. - Przekonują Francuskie Izby Przemysłowo-Handlowe. Czy jednak francuscy mali przedsiębiorcy dadzą się przekonać w dobie kryzysu, jeśli działające na odległość agencje interaktywne będą oferować im dobrej jakości strony w dużo niższej cenie?
Źródło: http://www.france24.com/fr/20110221-deux-tiers-tres-petites-entreprises-francaises-absentes-net
Powodem jest przeciążenie firm własną działalnością oraz - co może bardziej istotne- nieświadomość znaczenia Internetu. Większość właścicieli małych firm postrzega stronę internetową jako jedynie dodatkową reklamę. Nie zdają sobie oni sprawy z tego, że ok.41% Francuzów w celu znalezienia informacji o usługach w pierwszej kolejności przeszukuje Internet.
Taka sytuacja daje duże możliwości współpracy firm francuskich z programistami tworzącymi strony internetowe na odległość, ale niższym kosztem niż programiści krajowi. Na razie pod tym względem z ofertą wychodzą głównie programiści z północnej Afryki. Ale na tym nie musi się skończyć, gdyż potrzeby francuskiego rynku są wciąż ogromne.
Francuscy informatycy wyższe koszty swoich usług rekompensują towarzyszeniem klientowi i kształceniem go na miejscu. - Przekonują Francuskie Izby Przemysłowo-Handlowe. Czy jednak francuscy mali przedsiębiorcy dadzą się przekonać w dobie kryzysu, jeśli działające na odległość agencje interaktywne będą oferować im dobrej jakości strony w dużo niższej cenie?
Źródło: http://www.france24.com/fr/20110221-deux-tiers-tres-petites-entreprises-francaises-absentes-net
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz